F.A.Q

Aby skutecznie zareklamować towar:

  • przygotuj dowód zakupu (paragon lub fakturę),
  • znajdź na nim NIP firmy, u której dokonano zakupu,
  • konieczne będą również Twoje dane teleadresowe.

Kod produktu znajduje się:

  • na opakowaniu, jest w instrukcji, a czasem na samym produkcie,
  • może znajdować się na paragonie lub fakturze,
  • w przypadku braku kodu należy umieścić słowną nazwę produktu.

  • Kod EAN znajduje się na opakowaniu.
  • Może znajdować się też na paragonie lub fakturze.

  • Oczekiwać na kontakt e-mail lub telefoniczny ze strony serwisanta.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.

  • Numer zgłoszenia reklamacyjnego wysyłany jest po przyjęciu zgłoszenia na podany przez Ciebie adres email, jest też widoczny po wysłaniu na ekranie wyświetlacza.
  • Od momentu zgłoszenia reklamacji numer ten jest trwale przypisany do zgłoszenia (należy go używać podczas kontaktów telefonicznych czy e-mail).

  • Koszty wysyłki na terenie całej Polski pokrywa firma Abisal sp. z o.o.

  • W przypadku produktów o wadze powyżej 31.5 kg, obowiązuje zasada - odbiór i dostawa towaru w systemie „burta-burta”. Oznacza to, że klient ma obowiązek umieścić towar na podłożu przy wejściu na posesję czy do budynku, a w przypadku produktów, których waga przekracza 50 kg umieścić je na palecie.
  • W przypadku przesyłek poniżej 31.5 kg kurier odbiera i dostarcza towar w systemie „door-to-door”, czyli bezpośrednio spod i pod drzwi mieszkania klienta lub wskazanego adresu dostawy.

  • Należy zapakować produkt w oryginalne opakowanie.
  • W przypadku braku oryginalnego opakowania dopuszczalne jest opakowanie zastępcze pod warunkiem, że spakowany towar będzie należycie zabezpieczony na czas transportu.