znajdź na nim NIP firmy, u której dokonano zakupu,
konieczne będą również Twoje dane teleadresowe.
Kod produktu znajduje się:
na opakowaniu, jest w instrukcji, a czasem na samym produkcie,
może znajdować się na paragonie lub fakturze,
w przypadku braku kodu należy umieścić słowną nazwę produktu.
Kod EAN znajduje się na opakowaniu.
Może znajdować się też na paragonie lub fakturze.
Oczekiwać na kontakt e-mail lub telefoniczny ze strony serwisanta.
O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.
Numer zgłoszenia reklamacyjnego wysyłany jest po przyjęciu zgłoszenia na podany przez Ciebie adres email, jest też widoczny po wysłaniu na ekranie wyświetlacza.
Od momentu zgłoszenia reklamacji numer ten jest trwale przypisany do zgłoszenia (należy go używać podczas kontaktów telefonicznych czy e-mail).
Koszty wysyłki na terenie całej Polski pokrywa firma Abisal sp. z o.o.
W przypadku produktów o wadze powyżej 31.5 kg, obowiązuje zasada - odbiór i dostawa towaru w systemie „burta-burta”. Oznacza to, że klient ma obowiązek umieścić towar na podłożu przy wejściu na posesję czy do budynku, a w przypadku produktów, których waga przekracza 50 kg umieścić je na palecie.
W przypadku przesyłek poniżej 31.5 kg kurier odbiera i dostarcza towar w systemie „door-to-door”, czyli bezpośrednio spod i pod drzwi mieszkania klienta lub wskazanego adresu dostawy.
Należy zapakować produkt w oryginalne opakowanie.
W przypadku braku oryginalnego opakowania dopuszczalne jest opakowanie zastępcze pod warunkiem, że spakowany towar będzie należycie zabezpieczony na czas transportu.
Cookies
Strona wykorzystuje pliki cookie w celu umożliwienia jej prawidłowego działania. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.